Kiire elu

Iga päev läheb mööda nagu seda poleks kunagi olnudki… Koolis palju teha, YFU üritused ja nüüd ka perevahetus kõik võtab palju aega ära. Samuti polnud mul ka lihtsalt ühtki arvutit kust blogi kirjutada.

Suurim uudis minu poolt praegu vist on see, et neljapäeval kolisin siis uude perre. Räägin uuest perest veidi lähemalt siis, kui olen mõnda aega juba siin elanud. Igatahes nüüd elan farmis koos enda sõbraga (Jacksoniga)… mõni päev hüppab üks vanem vend Dean kah läbi.

Paar YFU vabatahtlike poolt korraldatud üritust toimus kah vahepeal, aga ausalt öeldes olid need igavad ja veidi halvasti korraldatud.

Eelmise nädala reedel tuli esimene korralik lumi maha. Neli päeva hiljem oli lumi põhiliselt kadunud kuni eilseni, Eile tuli korralik lumetorm ja nüüd jälle korralikult lund maas. Lumetormist rääkides… on ikka naljakas küll, kui palju mind õhurõhu muutused mõjutavad. Ennem tormi kohale jõudmist hakkas mul korraga pea hirmsalt ringi käima aga ma ei tundnud haigelt ja kõht ka nii tühi ei olnud, et seda võiks tekitada. Terve matemaatika tunni oli raske pead sirge hoida (hullem veel… meil oli test, eks näeb, kas sealt ka midagi head välja tuleb). Pärast viimast tundi oli peapööritus peaaegu et kadunud… kuigi torm möllas.

Mul on ka mõned pildid, kuid kuna meil hetkel on veidi probleeme internetiga, siis ei hakka ma proovima, et kas neid üles saan laadida… muidu veel ei saa üldse midagi postitada. Aga niipea, kui internet jälle ilusti tagasi, siis teen kohe postituse nende piltide kohta.

Leave a comment