Häid Jõule!!!

Häid Jõule ja tulevat uut aastat kõigile!

Postitus vist jääb Eesti aja kohta hiliseks… aga no mis sa ikka 7 tunnise erinevusega peale hakkad.

Täna hommikul avasime kinke ja mul hakkas veidi piinlik, et ma miskit muud ei osanud uuele perele kinkida, kui ainult maiustusi. Olen uues peres vaid veidi üle 3 nädala olnud ja nemad juba kingivad mulle suuremat sorti kingitusi.

Praegu pole pikalt ilma olnud, et pilte teha… muidu näitaksin, kui vähe lund meil siin on. Viimane nädal on umbes 3 cm paksune lumi igal pool ühtlaselt olnud aga midagi võimsamat küll pole. Julgen ka arvata, et Eestis on palju külmem kui siin (viimane nädal on temperatuur kõikunud +1 ja -4 vahel) Minu “uus” vahetusvend Jackson on küllaltki pettunud, et teist aastat järjest pole lund ega külma ollagi. Mina ei kurda… lihtsalt loodan, et Jaanuari lõpuks oleks rohkem lund.

Veidikene uusi uudiseid ikka kah.
Kuna Jacksonile meeldib kirjutada ja hiljuti avaldas ka enda esimese raamatu, siis hakkasin ma mõtlema, et oleks ju vinge, kui mina ka lõpuks raamatu kirjutaksin. Olen tegelikult juba mõnda aega tahtnud raamatut kirjutada aga ei ole olnud päriselt seda sähvatust, mis kõike alustaks. Nüüd siis aeglaselt kirjutan raamatut… Raamat on aga inglise keeles, kuna ütlen kohe ausalt välja, et tekst raamatutest “kõlab” palju paremini inglise keeles, kui eesti keeles. Samuti olen ju ikkagi vahetusaastal, et keel nii selgeks saada, kui võimalik… ja kas pole mitte loogiline, et kui kirjutad raamatu ja sul on ka “personaalne” õigekirjavigade parandaja, siis võiks ju keele palju paremini selgeks saada.

Mis mulle aga siin praegu ei meeldi on see, et kõik loodus tundub olevat surnud. Kõik puud (väljaarvatud üksikud kuused) on raagus, pisikese lumekihi alt tundub, et rohi ja muu säärane on surnud, linde palju ringi ei lenda ja muid loomi pole üldse näha.

Siiski, ärme mõtle masendavatele asjadele sellel kenal ajal, mille nimeks on Jõulud!

Häid Jõule!

Leave a comment